Zabawy na swiezym powietrzu a gry komputerowe

Zabawy na swiezym powietrzu a gry komputerowe

Ponownie, nierówna długość nóg.

Więc na pewno pracuje się z kimś, aby ocenić to byłoby w najlepszym interesie, ponieważ jest bardzo uleczalne.

Znowu nierównowagi mięśni; Na przykład, jeśli masz słabe mięśnie porywacza biodra, które są mięśnie, które mają swoje nogi na zewnątrz; lub słabe, bez wypalania mięsień wielodzielny, czyli mięśnie pleców i pomaga w rozszerzeniu swojej nodze.

Zabawy na swiezym powietrzu a gry komputerowe

Więc skąd mam wiedzieć, czy mam ITB?

Dobrze, prosty test, który używamy w klinice jest zwany test Ober-tych. Jest to prosta pozycja, która może szybko ocenić, czy masz tego produktu. Leżysz na boku; Twój podudzie zostaną doprowadzone do około dziewięćdziesięciu stopni. Terapeuta fizycznego lub trener stabilizują miednicę i będą one rozszerzyć swoją górną nogę do tyłu w rozszerzeniu i pójdą do przodu i po prostu opuść nogę do przywodzenia innymi słowy opuszczania go w dół do podłogi lub obszaru złoża.

Jeśli wystąpi ucisk, ból, pieczenie w tym obszarze poza ITB lub wokół kolana, najprawdopodobniej masz napięty Kompania IT i będzie Iliotibial Syndrome Band.

Zabawy na swiezym powietrzu a gry komputerowe

Ok, więc jeśli występują objawy, jesteś prawdopodobnie zastanawiasz się: „Jak do cholery mogę tego wyleczyć?”

Cóż, dwa proste ćwiczenia, które mam zamiar podzielić się z wami w tej chwili; te nie są ostateczne leczy ale na pewno może pomóc. Upewnij się, że nie sprawdzić z trenerem lub fizjoterapeuta przed próbą tego.

Zwykle rozgrzewanie na rolki pianki nie tylko nad obszarem ITB lecz na ścięgna i czworogłowe obszarach prostu rozluźnić, uzyskać przepływ krwi i mobilizacji tkanki. Ponieważ Iliotibial Band to bardziej biały cienki, że nie ma dużej ilości przepływu krwi do niego, ponieważ jest stabilizowanie mięśni, który pomaga ustabilizować swoją nogę podczas marszu lub biegu. Tak dzieje się wałka piankowego, który jest zazwyczaj bardzo bolesne i delikatne, więc być pewni, że nie zaszkodzi się w górę iw dół kierunku przez kilka minut może rozluźnić ITB.

Artykuł dzięki: